Last Night

A "Last Night" egy élményblog. Megoszthatod mindenkivel, hogy mi történt veled tegnap éjjel.

Ide

Élményeidet, történeteidet ide írd: to.teflon@gmail.com

Utolsó kommentek

Holnap esték

Nincs megjeleníthető elem

Soha ne tedd be a lábad olyan helyre, ahol Dévényi Tibi bácsi a sztár!

2007.07.28. 15:05 Falloleen

EFOTT szerda-csütörtök

A fesztiválra mint dolgozó, Cicabetti, az újságíró fotósaként érkeztem, amit csak a bejáratnál tudtam meg. Lehetnének képeim a nagy eseményről, de nincsenek, mert rövid úton lemerült a telefonom.

Az áramszünetekkel tarkított programban megtekintettük az egész jó, mások szerint uncsi Gonzót, a nem túl izgi Moogot, a szerintem élvezhető, mások szerint uncsi Amber Smith-t, az önmagukat is halálosan fárasztó Heaven Street Sevent, a túl hosszú és túl hangos Zanzibárt, és pár számot a Hooliganstől, akik nem is olyan rosszak élőben, mert az énekes viszonylag vicces, meg az egyik gitáros szexi, amit én nem láttam, mert nem volt rajtam szemüveg.

És itt jöttek az est fénypontjai, a Belga, amit ugyan lemezről sosem tudok elviselni, de élőben igen poénos a performansz, meg a Neo, amit nagyon csípek, viszont az Indexes csaj az Ossiannal meg a Zanzibárral említi egy mondatban. Amúgy ő a cigányzenére izgul, szóval talán mégsem releváns a véleménye. Mondjátok meg, a Neo van olyan ciki, mint az Ossian? Szerintem Hajnalka tévedett.

Kábé hajnal kettőkor futottunk össze bizonyos Dáviddal, aki Cicabettit egy dj-re emlékeztette. Én felvetettem, hogy dj. Teflonra hasonlít, Dávid viszont a hozzáértők hanghordozásával kijelentette, hogy nem is, mert Teflon tök máshogy néz ki. Amúgy kiderült, hogy ő maga dj. Dávid.

Zárásképp roptunk egy kicsit Erős Attilára és Spigiboyra, miközben egyesek a nyálukat csorgatták Erős mélyen dekoltált, hosszú ujjú, fehér pamutfelsőjére.

Másnap enyhe fejfájással ébredtem, Cica nem panaszkodott. A délutánt a Nagyerdőben lévő strandon töltöttük, emiatt lemaradtunk a P.A.S.O.-ról, de elértük a Quimbyt. A hangulatunk igen lagymatag maradt, a zenétől sem indultunk be, meg nem is nagyon ittunk.

A Bikini koncertje közben azon tanakodtunk, vajon hogy hívhatják az énekest (D. Nagy Lajos) és mik is a híres számaik? Mert a Bikini ugyebár aktuális zenekar.

Jamie Winchesterért és Hrutka Róbertért inkább otthagytuk a nagy öregeket. Megérte, mert saját szemünkkel láthattuk a Kamillát szorongató Kóka Jánost, a tévében megszokottnál élőben sokkalta vonzóbb külsejű minisztert. Itt is volt némi áramszünet, de a csend sem volt kevésbé élvezetes, mint a zene, úgyhogy átmentünk a rettegett Tibi bácsihoz, aki végleg kicsapta nálam a biztosítékot, és úgy döntöttem, itt véget is vetek a kínnak és az alvásba menekültem, másnap délben pedig haza.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lastnight.blog.hu/api/trackback/id/tr19127074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_samantha_ewing_ 2007.07.28. 17:55:01

Zanzibár nem is volt hosszú, csak te nem rendelkezel olyan szégyenfolttal, mint én: "Danubius rádiót hallgattam kiskoromban". Most már csak a Rádió1 esti dj-s műsorán élvezkedem Teflonnal együtt (szigorúan külön térben és időben). Istenem, azok a visszhangosított pillanatok...
Ja, Ossiánt nem ismerem, bár Győrben szocializálódtam, a Neo meg ja.. unatkoztam én is..
Amúgy dj Dávidot én személyesen ismerem pár hónapja, csak nem jöttem rá honnan. Kiderült, hogy együtt dolgoztunk Budaörsi Napokon 3 napon keresztül. Ezek után én EFOTT-on közöltem vele, hogy te Brunner Zsolti vagy, nemdebár?!:)
BELGA-BELGA-BELGA. no komment, 3hülye a szerelmem.
A Bikiniről annyit, hogy nem játszották el a Közeli helyekent és a nyaljuk a fagylaltot, úgyhogy kiny@lhatják nyugodtan. Bár lehet hogy csak nem voltunk eléggé türelmesek.
Tibi bácsi félelmetesebb, mint Tégla, a dj... Hárompercenként beleüvöltötte a mikrofonba, hogy "gyerekek, gyerekek, hol a kezetek". Én visítva röhögtem minden egyes megszólalásakor. Megjegyezném, hogy szerintem nem volt szomjas Tibor barátunk, de azért egy hatvanéves kriptaszökevénytől nem is rossz teljesítmény, hogy egy sátornyi huszonévest hajszol extázisba. Haha..Labdát sajna nem kaptam, mer hátul álltam, de én ottvótam.
és akkor most beszélgessünk Attiláról:
"Nézdmá maja, ott a sterbinszki, bazz, akkor itt vannak a ckm-es ku%%ák is biztos.- húúú, bikinikommandó. ja, de ez az erősattila ott mellette. akkor ez mégse a sterbinszki, hanem a spigiboi." (marha fejlett vagyok zeneileg.) AMÚGY MEG igenis szekszi volt:) és kaptam cd-t. Mondhatnám azt is, hogy lecsajozott a színpadról. Csak kihasznált a szemével, én hagytam, aztán most meg az emlékeknek élek. hehehhe. egy igazi dj rámnézett:D:D:D
amúgy én is akartam irni az efottról ide tegnap este, de nem tudtam hogy tudok belépni, aztán meguntam és lefeküdtem aludni. De ami késik az elmúlik...

Falloleen · http://lastnight.blog.hu/ 2007.07.28. 19:12:43

Az Ossian az ciki dohos metál.
Én se tudm igazából h lehet belépni a szerkesztésbe, de még régen elmentettem a linket könyvjelzőnek, így sikerülhetett:
blog.hu/goldmine/plogin.php?redirect_url=http%3A%2F%2Fblog.hu%2Fadmin%2Findex.php%3Ftabpath%3D%2Fadmin%2Fblogs%2F11751
Írjál te is róla, és akkor még sokkal objektívebb lesz a tájékoztatás, mint most. :)
Amúgy szerintem ennyi unalmas koncertet keresve is nehéz lett volna találni akár egy hónap alatt is, ha az EFOTT nem gyűjti nekünk össze.
süti beállítások módosítása