Last Night

A "Last Night" egy élményblog. Megoszthatod mindenkivel, hogy mi történt veled tegnap éjjel.

Ide

Élményeidet, történeteidet ide írd: to.teflon@gmail.com

Utolsó kommentek

Holnap esték

Nincs megjeleníthető elem

Élelem

2007.11.01. 00:54 Falloleen

Tegnap este Julcsival meg Marcóval a Szimpla kertben iszogattunk. A borra jól megéheztem, úgyhogy hazafelé beugrottam az Astoriánál lévő törökbe' gyroszér', majd beálltam a buszmegállóba falatozni. Eddig teljes volt a boldogság, mert kajám is volt, meg még szédültem is. Éppen valami nagyon alternatív fiú ordított a fülembe, amikor elémállt egy részeg csöves és tátogni kezdett. Amikor halkabbra vettem a fiút, azt kérdezte épp a tátogó kripli, hogy van-é egy kis apróm. Megmondtam neki, hogy nincs, ami tök igaz is volt. Aztán afelől érdeklődött, van-e egy kis ÉLELMEM? Ezek a csövesek annyira tudnak választékosak lenni, ha tarhálni kell. Mondtam, nagyon őszinte arccal, az alig megkezdett gyrosszal a kezemben, hogy hát nincs. Hát ÉLELMEM, nekem? Ő erre felszívta magát, fújt egyet és elvette amit akart. Én meg ott álltam mint valami faszent, fürgén rebegtettem a kiéhezett kollégista pilláimat, az a hájas szemét meg felfalta a kajámat. Biztos ő is csak megéhezett a borra.

4 komment

Címkék: éhség szemétség szimpla csöves astoria csalódás

A bejegyzés trackback címe:

https://lastnight.blog.hu/api/trackback/id/tr34214864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

frenkslogan 2007.11.04. 12:22:41

De mi a f@aszt képzelt? Egyszerűen csak kivette a kezedből? felháborító.

cicabetti 2007.11.05. 02:00:39

ÉN IS KÉREK GIROSZT GECI

d.zs.a 2008.01.24. 12:17:54

:) Az alkesz csöves sztori az Astoriánál eset velünk is megtörtént: bár mi már éppen befejeztük a kajálást, amikor odalépett a jól szituált csöves és hasonló kérdéseket tett fel. És mivel tőlünk kaját nem tudott elvenni, hát nemes egyszerűséggel elkezdett köpködni "Egyetemista ribancok, miii namajdénmost blablabla" jellegű beszólogatással... :)
süti beállítások módosítása