Last Night

A "Last Night" egy élményblog. Megoszthatod mindenkivel, hogy mi történt veled tegnap éjjel.

Ide

Élményeidet, történeteidet ide írd: to.teflon@gmail.com

Utolsó kommentek

Holnap esték

Nincs megjeleníthető elem

Sziget, vagy nem Sziget?

2007.08.10. 11:36 frenkslogan

Szedó Mester barátunk tegnap dacolva az égiekkel kiment a szigetre. még nem tudjuk milyen volt. Egy barátnőnk azonban meglepően ezt nyilatkozta a szigeteléssel kapcsolatban:

"akkor se megyek, nem fizetek ki ennyi pénzt azér, hogy a-b-c-x-y-z helyszín között rohangáljak, hülye németek meg franciák között, mint egy hülye, azér, hogy minnél többet kapjak a nyavalyás kis pénzemér, e közben még beszívjak egy-öt liter port, vagy dagadjak a sárban, depressziós legyek, mert már senkit nem ismerek, és kiöregedett szarfej nyugdíjasnak érezzem magam, mert kb 11-kor rámjön a menekülési ösztön... (ez kb a tavalyi sziget élményem, és nem hiszem, hogy azóta javult volna a helyzet:)

azér Te csak érezd jól magad, Szedó, biztos nagyon jó lesz ;)!

csokk:)"

Ki ért egyet? Szerintetek is gáz a Sziget? Meglepően sok a Szigetellenes megmozdulás idén. Vagy nem?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lastnight.blog.hu/api/trackback/id/tr57136734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Falloleen · http://lastnight.blog.hu/ 2007.08.10. 15:21:02

Én még gondolkodom. Mert a Tool az azért a Tool és nem jönnek minden hétvégén Magyarországra. Attól tartok megint a tavalyi Placebóhoz hasonló tömeg lesz, amiben akkor tök rosszul éreztem magam, mert féltem hogy kilapítanak meg szorongani kezdtem mert egyszerűen nem lehet belőle kijutni, mert nem is látod a végét sehol, és hasonló okokból nem is hallottam semmit igazán.
Szóval inkább lehet a fesztiválhangulat miatt érné meg leginkább, úgy, hogy a koncertektől nem várok semmit, de én a hugommal készülök menni, ami azért nem a legjobb apropó egy amolyan klasszik fesztiválos szétkészüléshez.
Amúgy lesz ott valaki hétfőn akit ismerünk? Mert jó lenne.

_samantha_ewing_ 2007.08.10. 19:42:20

Hétfőn lesz Tankcsapda. Sztem fel fogod őket ismerni, csak idézd fel a geciéktől tanultakat. A nevem ROCK, rock a nevem, a nevem, a nevem rock, rock, rock...

Falloleen · http://lastnight.blog.hu/ 2007.08.10. 21:24:17

Kedves K, több előadót is ismerek hétfőről, épp emiatt választottam ezt a napot. Én csoporttársakra meg ilyenekre gondoltam, akikkel lehet randizni meg inni. :)
süti beállítások módosítása