Last Night

A "Last Night" egy élményblog. Megoszthatod mindenkivel, hogy mi történt veled tegnap éjjel.

Ide

Élményeidet, történeteidet ide írd: to.teflon@gmail.com

Utolsó kommentek

Holnap esték

Nincs megjeleníthető elem

Iwillalwaysloveyouuuu

2007.08.06. 00:06 noemi15

Nyolckor bekapcsoltam a tv-t, és tessék, mit játszanak már megint? Több, mint testőr. Egy lánynak kötelező legalább ötször megnézni. De mi van akkor, ha már legalább századjára látom? Megnézem százegyedjére is! Vannak filmek, amik egyszerűen nem mennek ki a divatból. Hihetetlen, hogy még most is lélegzetvisszafojtva bámulom a kardos jelenetet, hogy még most is ökölbeszorított kézzel, könnybelábadt szemmel várom, hogy ezúttal meghal-e Kevin Costner, vagy a végén potyognak a könnyeim, amikor Rachel megállítja a gépet, hogy Frank karjaiba fusson. Mikor nő már ki az ember abból a korból, amikor még elhiszi, hogy egyszer ő is így fut majd le a repülőgép lépcsőjén, vagy a vitorláshajó fedélzetéről ama bizonyos pasihoz?! Nemhiába: Iwillalwaysloveyooouuuu
 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lastnight.blog.hu/api/trackback/id/tr57133190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csécsé 2007.08.06. 12:23:51

Halihó!
Nekem is nagy élmény volt tegnap véletlenül belecsöppenni a TMT-be, csak nekem negatív.:-/ Ismét egy jó emlékkel kevesebb, mert a film végére felhalmozódó B-kategóriás elemek (lsd. lentebb) elűzték a nosztalgai hangulatom.. (amúgy imádom a filmekben a B-kategóriás elemeket, de csak ha nem emlékszem úgy az adott filmre, hogy de jó kis mozi)
Amit nem tudtam befogadni:
- miért rántja le a motorcsónakról a vízbe Frank a kissrácot? Mert nem tud úszni és veszélyes? azért még lehet neki szólni, hogy forduljon vissza... az is vicces, hogy a legnagyobb pánikjelenet is ez a film alatt.. ha viszont azért veti a vízbe, mert rájött az erdőbe vezető lábnyomokból, hogy bomba van a motorcsónakon, akkor meg miért kér bocsánatot, amikor kiugrik a stégre lihegve?
- az is jó, hogy elvágják a telefon Frank meg mondja , hogy egyik autó se indul, nem tudja miért... mi az hogy nem tudja miért??? egy szupőerhős értsen a kocsikhoz!
- a legbénább meg, hogy 2 héttel a testvérhalál után bazsalyogva "minden szuper"-ezve lép ki az oscar kifutóra.. ráadásul az általam is iszonyúan várt kardos jelenet, is csalódás volt, mert kb. 5 vágásból tudták kihozni, pedi úgy emlékeztem, hogy feldobja a levegőbe és vágás nálkül látszik, hogy kettészeli a kard a selymet...:-s)

najó, tudom, nagyon ciki vagyok, valszeg csak fáradt voltam a befogadásra.. (mentségemül szóljon, hogy csak egyszer láttam kb amikor kijött, s akkor nagyon bejött)
azért szerencsére magamat nem kellett megtagadnom, mert ha megint most látnám először a filmet 12 évesen, megint azonnal belezúgnék WHba, csak hát kár hogy hozzá meg végig a "szegény, de szétküldte magát, pedig milyen szép volt" érzés párosult..
de a dalai jók még mindig..
egyszómintszáz, a lehúzás inkább magamnak szólt, mert eddig max felvidított, ha a filmesek hülyének akarták nézni a kedves nézőt..
üdv, C U a krokodil dundee 3 után!

Falloleen · http://lastnight.blog.hu/ 2007.08.06. 15:23:21

Most a fő fanyalgó is megmondja.
Csak egy fél Krokodil Dundee reklámszünetet tudtam végignézni a filmből, de legalább olyan pánikszerű menekülést váltott ki belőlem az az öt perc is, mint mikor a bifiszusz eszensziszes csaj azt mondja szomorú képpel hogy "összevissza... mindenfélét" (mármint h így étkezik a drágám). Az a meglátásom, hogy egy közönségfilm minden percének olyannak kell lennie, hogy bármikor bekapcsolódhass, és bármelyik perc ott tartson a tévé előtt, hiszen minden történet ismert kliséken alapul, és a tévében ez a siker egyik alapkövetelménye. Na engem inkább csak taszított a több mint testőr.
Pont akkor kapcsoltam oda, mikor egy összeollózott levelet talált meg a mi WH-nk, aztán ebből lett nagyon nagy konfliktus a kopaszodó biztonsági ember (vagy ki), az öreg fekete, meg Kevin Costner között, akik nagyon idegesítően nem hallgatták meg egymást, igazi profikhoz méltóan úgy viselkedek, mint a hülyegyerekek, csak ordították ott h lépjen föl, ne lépjen föl, aztán WH mégis felállt a színpadra, én meg azt kívántam bárcsak halna valami ocsmány halált és lenne vége. De nem tudom mi történt, mert inkább visszatértem reklámot nézni.

Falloleen · http://lastnight.blog.hu/ 2007.08.06. 15:25:14

Ja plusz WH olyan szöveget nyom a színpadon, mint a legjobb asztalos-dj-k.

_samantha_ewing_ 2007.08.07. 22:03:30

M, azért ne sértegesd Téglát, Hamvait meg a többi asztalost, jó? Desszámemúúcsó. Amúgy nem minden dj asztalos mégse, Spigiboi eltés volt, Erős A meg közgázos és bgf-es. Húúú.
Nekem anyám vasárnap délelőtt rontotta el a TMT nézést, mikor mondtam neki, hogy kééépzeld, este lesz a tévében. Ő meg rezignáltan: jaa, az amelyikben a csaj nővére küldözget fenyegető leveleket és egymásba szeretnek a testőrrel? Én már nem emlékeztem, h ki a hunyó, de köszi anyu...

_samantha_ewing_ 2007.08.07. 22:07:19

M, azért ne sértegesd Téglát, Hamvait meg a többi asztalost, jó? Desszámemúúcsó. Amúgy nem minden dj asztalos mégse, Spigiboi eltés volt, Erős A meg közgázos és bgf-es. Húúú.
Nekem anyám vasárnap délelőtt rontotta el a TMT nézést, mikor mondtam neki, hogy kééépzeld, este lesz a tévében. Ő meg rezignáltan: jaa, az amelyikben a csaj nővére küldözget fenyegető leveleket és egymásba szeretnek a testőrrel? Én már nem emlékeztem, h ki a hunyó, de köszi anyu...
süti beállítások módosítása