Last Night

A "Last Night" egy élményblog. Megoszthatod mindenkivel, hogy mi történt veled tegnap éjjel.

Ide

Élményeidet, történeteidet ide írd: to.teflon@gmail.com

Utolsó kommentek

Holnap esték

Nincs megjeleníthető elem

Hibatlan Korai Orom koncert

2007.07.28. 08:31 frenkslogan

Felsziget Fesztival 4. nap

Sajnos CseCse-vel beleestunk abba a hibaba, hogy az egesz napos strandolas utan tul koran, mar olyan hetkor elkezdtunk alapozni a jo oreg erdelyi szilvapalinkaval, amit CseCse kitudja honnan szerez be minden evben es amelynek fo tulajdonsaga, hogy olyan sarga, hogy jeges teanak alcazva lehet bevinni mindenhova. Az este egyebkent semmi jot nem igert, szerencsetlen Szabo Eszter haknizott Kontor Tamassal. Sajnos 10 korul mar nagyon jol voltunk es itt elkovettem azt a hibat, hogy bementem a satorba. Ott is maradtam. Minden veszni latszott. Aztan korulbelul 3-kor, elkepesztoen kiszaradva ugy dontottem korul nezek, az egerek ugysem hagytak aludni. Kicsit cikinek ereztem hogy ilyenkor vagok neki, Csecse biztos tok jol el van, vegulis volt Deak Bill. Pont abban a pillantban ertem a szinpadhoz amikor a Korai Orom elkezdett jatszani. Hibatlan idopont. Kicsit meditativ szammal kezdtek, ami pont jo volt hiszen meg ebredeztem aztan egyre inkabb gyorsult az egesz. Hibatlan dramaturgia. A vetitet kepek kicsit idetlenek voltak, plusz ha valaki netezik akkor joparat lathatott mar korabban. Az egeszben az volt a legszebb, hogy 3-kor kedtek. Fel5-5ig tarott kabe, a vegere nem sokan maradtunk de az pont jo volt, mert a viszonylag nagy szinpad ellenere sikerult csaladias hangulatot teremteni. Hibatlan.
Utana atmentem az ugynevezett Zakuska satorba ahol a vegulis egesz jo zeneket olyan botranyosan kevertek egymasra, hogy azt egy altis hazibulin is szebben csinaljak. CseCsevel itt talalkoztunk megint. addig azt hittem, hogy ciki, hogy korabban bealudtam de azt hiszem az internet es a rocksator kozott fel4kor vacogva felebredni sokkal cikibb. CseCse el is ment a satorba. Egyebkent sokszor hiszem mostanaban hogy megallt az ido. Az addig majdem el-elvagodo seggreszeg punkok olyan energiaval tortek pogozasba a Smells like teen spirit-re, hogy menekulni kellett. Ja! es eljott a fekete takony ideje. Aki valaha mar volt szigeten az tudja.
Ma kivancsian varjuk a The Moog zenekart, illetve a reglecsuszott Kosheen is feltunik.

Szólj hozzá!

Címkék: beszámoló fesztivál felsziget korai orom the moog

A bejegyzés trackback címe:

https://lastnight.blog.hu/api/trackback/id/tr46126893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása